سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پرهیزگارى سر خلقهاست . [نهج البلاغه]
 
شنبه 96 بهمن 7 , ساعت 5:44 عصر

شهرستان های مهم قم

یکی از مهمترین نکات پیش از سفر به استان قم این است که شما درباره شهرستان های آن استان اطلاعات کامل را بدست بیاورید.پس ادامه این ملب را از دست ندهید.

  • کهک
  • سلفچگان
  • دستجرد
  • قنات اور جعفریه

طبق آخرین سرشماری عمومی در سال 1365 استان قم ا1/040/68 نفر جمعیت داشته . (“93 درصد جمعیت شهری و 7 درصد جمعیت روستایی )

راه های بسیار مهم استان قم

طول راههای اصلی استان قم 59?5 کیلومتر است و طول راههای روستایی این استان 676 کیلومتر میباشد. این استان از طریق چندین شبکه بزرگراهی به تهران وصل میشود، در حقیفت استان قم در زمینه? راهها و جاده ما نقشر ترانزیتی مهمی را در اتصالی مسیرهای جتوب، شمال ، شرف و غرب کشور ایفا میکند، مسیر جادهای تهران – قم 32 اکیلومتر است. راه آهن سراسری تهران –خرمشهر تهران – زاهدان ، تهران – بندرعباسر و تهران – کرمانشاه از این استان عبور میکند.

در واقع استان تمام را باید به سه منطقه? کوهستانی ، کوهپایه ایی و کوریری تقسیم کرد.جنوب غرب کوهستانی و کوهپایهای و شمال شرق آن که یا شیب ملایم به سمت کویر و دریاچه نمک. این استان به دلیل نداشتن ارتفاعات وزش بادهای کویری تابستانهای گرم و خشک و زمستانهای سرد و خشک دارد .

استان قم دارای فرودگاه بین المللی میباشد و میتوانید با تهیه بلیط هواپیما به این شهر سفر کنید، همچنین از طریق پرواز های خارجی ، از سایر کشور ها میتوانید به این استان سفر کنید

بلیت هواپیمای خارجی


چهارشنبه 96 بهمن 4 , ساعت 6:20 عصر

 روش های فروش بلیط ماهان در حال حاضر

تنوع زیادی در  روش های فروش بلیط ماهان وجود دارا . هواپیمایی ماهان بهترین خدمات ممکن را برای مشتریان خود تدارک دیده است.

جهت خریدن بلیت هواپیمایی ماهان خرید خود را به آسانی و بدون دردسر انجام دهید و یا بطور حضوری خرید خود را انجام دهید. ما پیشنهاد میکنیم  خرید اینترنتی بلیت ماهان باعث صرفه جویی در هزینه شما عزیزان میشود.

پرواز های هواپیمایی ماهان

در تمامی پروازهای هواپیمایی ماهان چه پروازهای داخلی، چه در پروازهای خارجی تمامی قوانین و استانداردهای پرواز اعم از تاخیر در زمان پرواز، کنسلیبلیت هواپیمایی ماهان ، وزن بارها متغییر می باشد 
با انتخاب بلیط هواپیمایی ماهان می توانید در جدول تفکیک قیمت ها را ملاحظه نمایید و با توجه به خدمات مورد نیاز خود که مایل به دریافت آن هستید به راحتی بلیط هواپیمایی ماهان مورد نظر خود را رزرو نمایید .


چهارشنبه 96 بهمن 4 , ساعت 3:30 عصر

تاریخ مهاباد

مطلبی را برای شما گردآوری کرده ایم که قصد دارد درباره شهرستان مهاباد اس توابع استان آذربایجان است صحبت کنیم.پس ادامه این مطلب را  از دست ندهید تا به شما دلایل کافی برای سفر به این استان را بدهیم.

  • مسجد جامع
  • مسجد سرخ
  • پل سرخ
  • مقبره بداق السلطان
  • شهر باستانی مادی اندر فاش
  • تپه های باستانی و غارهای را کاد
  • غار بورنیک
  • غار فقر قا
  • موزه مهاباد

 

بیوگرافی شهرستان مهاباد

یکی از لایلی که شما میتوانید شهرستان های ایران را به عنوان مقاصد گردشگری خود انتخاب کنید این است که به اندازه بسیار بالایی درباره بیوگرافی آنها اطلاعات داشته باشید.

شهرستان مهاباد در جنوب استان آذربایجان غربی و در دامنه های جنگلی شمالی ترین نقطه از ارتفاعات زاگرس در کنار جلگه ای سرسبز و در ارتفاع 1320 متری از سطح دریا قرار گرفته، این شهر تا پیش از سال 1038 هجری روستایی بیش نبوده و در این سال یکی از امرا به نام بداق السلطان که سرکردگی قوم مکری را به دست داشت ، محل قدرت خود را به این شهر منتقل کرد و آثاری چون پل سرخ و مسجد سرخ را احداث نمود.

در حوالی این شهر آثار تاریخی زیادی وجود دارد که دلالت بر گذشته پر رونق آن می کند، این شهر از دیرباز دارای مدنیت و فرهنگ ایرانی بوده و سالنامه شاهان آشوری در نیمه اول قرن نهم پیش از میلاد ورود ایرانیان به این ناحیه را ثبت کرده است ، نام قدیم این شهر ساوجبلاق بوده به معنی « چشمه سرد» و آنرا ساوجبلاق شکری هم گفته اند.

بلیت هواپیمای خارجی


دوشنبه 96 بهمن 2 , ساعت 6:1 عصر

مدرباره فروش بلیط هواپیما ماهان مشهد

ما در این مطلب برای شما به بررسی اطلاعاتی درباره بلیط های صادر شده برای رفت و آمد به مشهد برای شما صحبت هایی خواهیم کرد.اما پیش از این به شما خواهیم گفت که میتوانید برای تهیه ی راحت این بلیط ها به راحتی به سایت ما مراجعه کنید و از ارزانترین های آن ها خرید کنید.

 

ویژگی های مشهد 

    •  مشهد با مساحت 328 کیلومتر مربع، بعد از تهران دومین شهر بزرگ ایران  است.

    • اقتصاد مشهد بیشتر به تولید و تجارت زعفران، زرشک، نبات، آجیل و خشکبار، چرم و صنعت فرش است. اما به دلیل وجود بارگاه علی‌بن موسی‌الرضا (ع) صنعت گردشگری سهم بسزایی در درآمدزایی اهالی این شهر دارد.

    •  در سال 1388 مشهد به عنوان «پایتخت معنوی ایران» انتخاب شد.

  •  
    •  مشهد به عنوان «پایتخت فرهنگ اسلامی» سال 2017 میلادی برگزیده شده است.

    • بعد از شهادت امام رضا، ایشان را در آرامگاه هارونی سناباد به خاک سپردند. پس از آن به «سناباد نوغان» مشهدالرضا گفتند. به مرور زمان این مکان گسترده شد و مردم توس به اینجا نقل مکان کردند و نام آن «مشهد» شد.

    • در زمان افشاریان مشهد پایتخت ایران بود.

    •  در دوران صفوی در ایران تنها 13 شهر «بیگلربیگی» عظیم‌الشان بود و مشهد یکی از آن‌ها بود. بیگلربیگی یکی از منصب‌های لشکری در ایران بود که معنی حاکم و فرمانده نظامی ایالات بزرگ و گاها فرمانده کل قوا را می‌دهد.

 معرفی بلیط هواپیمای ماهان مشهد

بلیط های هواپیمایی بسیار زیادی در ایران به مقصد مشهد مقدس به فروش میرود اما یکی از معتبر ترین های ان ها توسط شرکت ماهان ارائه میشود که شما میتوانید برای تهیه ی این بلیط ها میتوانید به سایت ما مراجعه کنید.پس ادامه این مطلب برای شما بسیار مفید خواهد بود.

ارائه خدمات بلیط هواپیمای ماهان مشهد از جمله خدمات  آژانس گردشگری پرستو سیر از معتبر ترین آژانس های ارائه دهنده خدمات پرواز های ماهان ایر می باشد.

این شرکت با توجه با به سابقه طولانی ارائه خدمات در حوزه گردشگری میتواند به میزان قابل توجهی بلیط  پرواز های ماهان را از خود وب سایت ماهان نیز ارزانتر ارائه کند. 

 

 

بلیط هواپیمای ماهان مشهد

 

مشهد کلان‌ شهری در شمال شرقی ایران و مرکز استان خراسان رضوی است. این شهر در زمان افشاریان، پایتخت ایران بود. مشهد با 328 کیلومتر مربع مساحت، دومین شهر پهناور ایران بعد از تهران است.

براساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 13955 این شهر با 3?001?184 تن جمعیت، دومین شهر پرجمعیت ایران پس از تهران است. این شهر به واسطه? وجود حرم علی بن موسی الرضا، هشتمین امام مذهب شیعه، سالانه پذیرای بیش از 27 میلیون زائر از داخل و دو میلیون زائر از خارج از کشور است.

تور شیراز نوروز 97 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ