سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بترسید بترسید که خدا چنان پرده بر بنده گستریده که گویى او را آمرزیده . [نهج البلاغه]
 
سه شنبه 96 دی 26 , ساعت 2:48 عصر

خرید بلیت سیستمی هواپیما ماهان

این  بلیت هواپیما از قوانین و مقررات هواپیمایی کشوری چه در فروش و چه در کنسلی تبعیت میکند.

اما باید این نکته را مد نظر قرار داد که آژانس گردشگری با داشتن برخی مجوز ها  در خرید بلیط هواپیمایی ماهان امکان ارائه بلیت زیر قیمت مصوب ماهان را دارا میباشد . اگر کمی جستجو کرده و قیمت ها را مقایسه کنید متوجه این موضوع میشوید .

 بلیط هواپیما ماهان 

آژانس گردشگری پرستو سیر فعال در زمینه ارائه خدمات برگزاری انواع تور داخلی و خارجی و همینطور فروش بلیط هواپیما با نمایندگی رسمی هواپیمایی ماهان اقدام به فروش بلیت هواپیما ماهان دارد.

آژانس گردشگری پرستو سیر با ارائه بهترین قیمت بلیط خارجی ماهان و و داخلی ماهان  ارزانترین بلیط  هواپیما ماهان را دارد ، حتی پایین تر از خود دفاتر فروش بلیط هواپیمای ماهان را تضمین میکند.

بطور کلی در مورد قیمت بلیط هواپیما برای سفرهای مختلف نمیتوان رقم دقیقی بیان کرد زیرا قیمت بلیط هواپیما براساس ایرلاین های مختلف و روز پرواز تفاوت اساسی دارند.


جمعه 96 دی 8 , ساعت 9:40 عصر

 زیباترین قسمتهای توریستی  ترکیه

در مورد تور ترکیه باید اطلاعاتی را بدست آورید این به شما کمک میکند که هر اطلاعی در زمینه ی کشور ترکیه خواستید در اختیارتان قراردهد. در مورد شهرهای مهم در کشور ترکیه  این را بدانید که  با تور ترکیه می توانید از شهر های مهم این کشور دیدن کنید .آنتالیا یکی از شهرهای زیبا و بی نظیر ترکیه می باشد با پوشش گیاهی از درختان کاج با جمعیت حدود 800000 نفر به عنوان بزرگترین مرکز گردشگری و تفریحی ترکیه با ساحل زیبا همراه با ورزش های آبی بی نظیر برای تفریح می باشد.

 شناخت مراکز تاریخی آلانیا

یکی از خدمات ویژه آژانس گردشگری پرستو سیر انتخاب مکان های تاریخی و جذاب برای توریست های عزیز می باشد . در تور ترکیه شما می توانید از شهر تا ریخی آلانیا دیدن کنید.

آلانیا با داشتن سواحل بی نظیر طولانی آثار و اماکن تاریخی، هتل ها یکی از مراکز تفریحی و توریستی است،  ساحل ماسه ای، آب و هوای مدیترانه ای، مراکز فروش صنایع دستی،غارهای طبیعی(غار داملاتاش،غارفسفری،غار عشاق،غار دختران) ،قلعه سلجوقی بجای مانده از سده سیزدهم در سال 1225 میلادی توسط علاء الدین کیقباد پادشاه سلجوقی بنا شده است.

بلیت هواپیمایی داخلی 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ