سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در قرآن است خبر آنچه پیش از شما بود ، و خبر آنچه پس از شماست ، و حکم آنکه چگونه بایدتان زندگى نمود . [نهج البلاغه]
 
یکشنبه 96 بهمن 29 , ساعت 2:58 عصر
  •  بریس متحرک چیست

  • برای شناخت بریس متحرک این یادداشت کمک خوبی میتواند داشته بشاد. برای اینکه نتیجه ی کار با بریس متحرک بهترین نتیجه باشد باید نکات زیر را در نظر بگیرید.

در ارتودنسی متحرک همان‌گونه که از نام آن پیدا است، بریس مت ساعته در دهان قرار داشته باشد. ارتودنسی متحرک بیشتر روی دندان ها پیاده میگردد. این بریس به گره هایی که در جلو عقب دندان ها قرار دارد در جای خودش ثابت میشود. بریس متحرک به هیچ وجه آزار دهنده و دردناک نیست. وقتی بریس روی دندان ها قرار میگیرد با صفحه پلاستیکی که گیره های فلزی آن را در جایش ثابت نگه میدارد، اسکروها و فنرهای فلزی دندان ها را جابجا میکند. ارتودنسی متحرک نسبت به انواع ثابت کم کاربرد تر است ، چون اعمال کنترل روی دندان ها روی انواع متحرک محدود میباشد. بطور کلی ارتودنسی متحرک روی ناهنجاری ساده و یا بعنوان مرحله پیش از شروع ارتودنسی ثابت کاربرد دارد.

ابزارهای هستند که در عملیات ارتودنسی برای منظم و مرتب کردن دندان استفاده میشوند و یاری میدهد که براساس نوع قرار گرفتن دندان های هر فرد ، جایگاه مناسب دندان ها ایجاد شود ، علاوه براین در بهبود یافتن سلامت دندانی بسیار تاثیر گذارند.

ارتودنسی

متخصص ارتودنسی



لیست کل یادداشت های این وبلاگ