سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه در خردسالی نیاموزد، در بزرگسالی پیش نیفتد . [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 96 اسفند 14 , ساعت 11:56 صبح

ساخت سوله

بهره برداری از سوله دست دوم برای بسیاری از صنعتگران مهم و مفید وبوده است اما بعضی از صنعتگران قصد دارند که سوله آماده استفاده نکنند و با  ساخت سوله  اختصاصی برای خود کارگاه یا سوله خود را راه اندازی کنند.

سوله  سازه‌ای فلزی با سقف شیب‌دار بوده که محاسبات فنی خاص برای طراحی ساخت سوله نیاز دارد. اگر بخواهیم به مکان هایی که سوله در آن ها استفاده می شود، اشاره کنیم، می توانیم به  اسکلت ساختمان، مرغداری، تعمیرگاه، فروشگاه، کارخانه و سالن های ورزشی اشاره کرد.

به خاطر اینکه ابعاد تیرها و ستون ها بزرگ است، باید از تیرورق در پروفیل های سوله استفاده کرد. در ساخت سوله ، طراحی سوله با سایز سازه ها متفاوت است زیرا در صنعت بیشتر استفاده می شود.

 قاب ها در سوله دارای شیب بوده و دهانه ها نسبت به سایز سازه ها بزرگتر می باشد . سازه های نو متناسب با نیاز های موجود ساخته و بر اساس برنامه ریزی های دقیق و برآورد های مهندسی هزینه ساخت سوله اعلام می گردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید لینک های زیر دنبال کنید.

قیمت ساخت سوله

 

بانک سوله ایران در تلاش است تا مناسب ترین ماده خام اولیه و مهندسی ترین طرح های ساخت سوله را ارائه داده و با بهره گیری از ماشین آلات و نیروی فنی و مهندسی قوی ، تلاش خود را برای کاهش هزینه ساخت سوله به کار خواهد بست .

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ